Alexa Rank 14.05.2018



Assalamualaikum dan salam sejahtera


Sebenarnya aku terlupa bahawa hari ini adalah hari isnin. Nasib baik masih sempat untuk publish entri dalam hari isnin. Alhamdulillah, ranking kali ini menunjukkan satu perkembangan yang positif. Ranking di Malaysia masih di dalam "proses penyembuhan" sebab di penghujung bulan April aku kurang update dan jelajah blog rakan-rakan. Manakala ranking bagi Global menunjukkan sesuatu yang sangat positif.

Global Rank

3,906,928

Rank in Malaysia

52,511

Terima kasih diucapkan kepada mereka yang sudi datang dan memberikan komen membina di blog ini. In shaa Allah nanti aku akn anjurkan satu giveaway khas untuk para follower blog ini. Target aku sekarang adalah untuk menempatkan ranking blog ini di bawah 30,000, masih berbaki 20,000 ranking lagi yang perlu dikejar. In shaa Allah doakan supaya blog ini mampu berada di ranking yang aku inginkan. Terima kasih.

Sekian.

6 Comments

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.


Post a Comment

Previous Post Next Post